Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju SPP)

Vzpostavitev splošnih pogojev med upravljavcem (prodajalcem) in stranko (kupcem).

  1. Upravljavec spletne trgovine (e-trgovine) skirojimax.si je podjetje NEWDAWN s.r.o., Hviezdoslavov 897, 930 41 Hviezdoslavov, Slovaška republika, ID št.: 54110556, vpisano v poslovni register Okrožnega sodišča v Trnavi, Odsek: Sro, vložek št. 50216/T
  2. Naročnik (kupec) v spletni trgovini je vsaka fizična ali pravna oseba, ki odda naročilnico blaga – izdelka ali izdelkov.
  3. Pri naročilu kot fizična oseba – obvezno navedite ime, priimek, naslov, kamor želite blago dostaviti, telefonsko številko in e-mail. Če kupujete kot pravna oseba, morate navesti naziv podjetja, ID za DDV, ID za DDV in naslov za izstavitev računa, če se razlikuje od naslova za dostavo.
  4. Sprejem naročila blaga s strani operaterja in s tem sklenitev kupoprodajne pogodbe nastopi na podlagi potrditve tega pravilno in v celoti izpolnjenega naročila v elektronski obliki s strani operaterja. Po oddaji naročila na e-poštni naslov, ki ste ga posredovali, vam bo poslano potrdilo o prejemu naročila in kasneje še drugi podatki o statusu vašega naročila (npr.: naročilo je bilo obdelano, blago je bilo odposlano itd.).
  5. Za kraj izpolnitve kupoprodajne pogodbe se razume sedež (bivališče) ali kraj poslovanja naročnika, ki je naveden v elektronski naročilnici. Blago bo dostavil operater s storitvami tretjih oseb (pogodbeni prevoznik, pogodbeni partner, slovaška pošta) ali pa bo operater dostavil blago na podlagi dogovora s stranko in bo blago pripravljeno pri operaterju za dostava. Blago se dostavi tako, da se blago izroči naročniku ali da se blago preda v transport pogodbenemu prevozniku. Lastninska pravica do blaga preide na stranko ob dostavi blaga pod odložnim pogojem plačila celotne kupnine, navedene v naročilu. Do prenosa lastninske pravice z upravljavca na stranko ima stranka vse obveznosti hrambe blaga in na svoje stroške blago varno hrani in označi tako, da je vedno identificirati kot blago upravljavca.

  6. Upravljavec bo blago dostavil stranki v najkrajšem možnem času po prejemu elektronske naročilnice v dobavnih rokih, navedenih na spletni strani upravljavca. Naročnik potrjuje, da so navedeni dobavni roki (roki dostave) zgolj okvirni. Kupec se strinja s podaljšanjem dobavnega roka, če je navedeno, da je blago po naročilu ali če to zahtevajo druge okoliščine. V primeru, da Upravljalec vsega naročenega blaga ne more dobaviti Stranki v dogovorjenem roku, Stranko o tem obvesti v najkrajšem možnem času in ji sporoči predviden rok dobave naročenega blaga oz. predlaga dobavo nadomestnega blaga.

  7. Če blago dostavlja pogodbeni prevoznik, daje naročnik upravljavcu pravico, da pogodbenemu prevozniku posreduje potrebne osebne podatke za namen dostave blaga (ime/naziv podjetja, naslov, telefon).

  8. Ob prejemu blaga kupec prejme potrdilo o prejemu blaga. Kupec prejme račun z blagom ali po elektronski pošti z izračunom kupnine.

  9. Če naročnik blaga ne prevzame izven situacije poškodbe blaga ob dostavi (pošiljka se brez krivde upravljavca vrne kot nedostavljena, npr. če pogodbeni prevoznik ni našel naslovnika, ni obvestil o deponiranje pošiljke, naročnik nehote ali namerno ni prevzel pošiljke ipd.), lahko upravljavec zahteva povračilo škode, povzročene s kršitvijo obveznosti, ki je predmet pogodbene kazni. Pogodbena kazen v tem primeru znaša najmanj znesek plačane poštnine (dejanski strošek operaterja za dostavo pošiljke) in največ 50% celotne cene naročila. Če naročnik blaga ne prevzame izven situacije poškodbe blaga ob dostavi (pošiljka se brez krivde operaterja vrne kot nedostavljena, npr. če pogodbeni prevoznik ni našel naslovnika, ni obvestil o pologu oz. pošiljke, naročnik nehote ali namerno ni prevzel pošiljke ipd.), lahko Upravljavec zahteva povračilo škode, povzročene s kršitvijo obveznosti, ki je predmet pogodbene kazni. Pogodbena kazen v tem primeru znaša najmanj znesek plačane poštnine (dejanski strošek operaterja za dostavo pošiljke) in največ 50% celotne cene naročila.

  10. Stranka kot fizična oseba ima pravico do pogodbe v skladu z zakonom (čl. § 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo) ima pravico in možnost, da odstopi od pogodbe v 14 dneh od prejema blaga brez navedbe razloga (velja le za nakupe prek spletne trgovine). V tem primeru mora kupec kontaktirati upravljavca in mu poslati pisno izjavo o odstopu z navedbo številke naročila, datuma nakupa in številke računa oziroma točnega naslova za finančno poravnavo. Kupljeno blago, po možnosti v enakem stanju, kot ga je prejela (vključno z dokumentacijo in priloženimi pripomočki), kupec na lastne stroške vrne na naslov Upravljavca, skupaj z originalnim dokazilom o nakupu (ne po povzetju). Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če je blago kupilo, prevzelo in osebno preverilo pri Upravljavcu. Upravljavec se zavezuje, da bo kupcu povrnil ceno, plačano za zadevno blago, v roku 14 koledarskih dni od odstopa od kupoprodajne pogodbe, vendar ne preden je vrnjeno blago dostavljeno v trgovino ali nazaj v našo reklamacijsko ali servisno službo. Stroške vračila pošiljke v celoti krije naročnik.

    Stranka lahko v ta namen uporabi vzorec odstopnega obrazca.

    Stranka je seznanjena, da v primeru prodaje blaga, izdelanega po njenih posebnih zahtevah, blaga po meri ali blaga, ki je namenjeno eni stranki, ne more odstopiti od pogodbe.

    Če je vrnjeno blago poškodovano, rabljeno, obrabljeno ali nepopolno, lahko upravljavec stranki vrne kupnino, zmanjšano za vrednost poškodbe ali obrabe zadevnega blaga v skladu z ustreznimi določbami oddelka 457 civilnega zakonika. Stroške vračila pošiljke v celoti krije naročnik.

    Opomba: Za povračilo celotne kupnine mora biti vrnjeno blago čim bolj popolno, vključno z vsemi dodatki, ki so bili del prodajnega paketa. V primeru, da kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe in prodajalcu izroči blago z zmanjšano vrednostjo, ki je rabljeno, poškodovano in/ali nepopolno, je kupec dolžan prodajalcu povrniti stroške v skladu s 457. in 458. čl. Civilnega zakonika Slovaške republike, ki so nastali v zvezi s popravilom blaga in njegovo vzpostavitvijo v prvotno stanje, saj je v skladu s § 10 (4) Civilnega zakonika Slovaške republike kupec dolžan plačati stroške popravilo blaga in njegovo povrnitev v prvotno stanje. 102/2014 Zb. potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica takega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga.

  11. Upravljavec si pridržuje pravico do spremembe cen. Cena velja kot navedena v e-pošti ob potrditvi prejema naročila. Cena ne vključuje stroškov pošiljanja ali drugih stroškov, razen če je navedeno v opisu izdelka. Cena blaga je določena po veljavnem ceniku. Znižane (akcijske) cene blaga so jasno označene (npr. »razprodaja«). Veljavnost znižanih cen traja toliko časa, kot je navedeno pri znižani ceni.

  12. Cene poštnine veljajo na ozemlju Slovenije. Če se stranka trenutno nahaja ali živi v tujini, se operater o pogojih plačila in dostave dogovori s stranko individualno po telefonu ali elektronski pošti. V primeru razdelitve enega naročila na več pošiljk na željo naročnika se lahko poštnina zaračuna za vsako pošiljko posebej.

  13. Garancijski pogoji so določeni v reklamacijskem postopku.

  14. Upravljavec ne odgovarja za zamudo pri dostavi blaga, ki je posledica dostavljavca ali napačnega naslova stranke. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga od prevoznika blago natančno pregledati in prevzem blaga potrditi s podpisom na potrdilu o prevzemu blaga. V primeru, da je pošiljka vidno poškodovana ali uničena, je naročnik dolžan nemudoma kontaktirati Upravljavca, ne da bi prevzel pošiljko. Reklamacije za morebitno nedobavo blaga po krivdi dostavljalca ali poškodbe blaga, ki jih povzroči dostavljalec, je treba v takih primerih uveljavljati neposredno pri dostavljalcu. Reklamacij za mehanske poškodbe blaga, ki nastanejo pri transportu, katerih prejem brezhibnosti je kupec potrdil dostavljalcu, Upravljavec ne bo sprejel kot utemeljene in kupcu ne bo zagotovil izvedbe reklamacije.

  15. Vsa prejeta elektronska naročila blaga se štejejo kot predlog kupoprodajne pogodbe in niso zavezujoča. Stranka ima pravico preklicati naročilo brez navedbe razloga kadar koli pred odpremo blaga po e-pošti ali telefonu, razen če je blago v zaostalem naročilu. Upravljavec ima pravico do preklica naročila v primeru nedobave blaga zaradi višje sile, zaradi zaključka proizvodnje, zaradi razprodaje blaga ali zaradi nezmožnosti dostave blaga po navedeni ceni. v spletni trgovini, v vseh teh primerih upravljavec o tem obvesti kupca. Upravljavec je dolžan zagotoviti možnost dostave nadomestnega blaga in odstopiti od naročila omenjenega blaga. V primeru plačila kupnine ali njenega dela se ob preklicu naročila sredstva vrnejo kupcu v roku 14 koledarskih dni na enak način, kot je bilo uporabljeno za plačilo blaga, razen če kupec zahteva drugače. 

  16. Osebne podatke stranke obdelujemo v skladu z Zakonom št. 18/2018 zb. o varstvu osebnih podatkov. Stranka se strinja, da upravljavec obdeluje in hrani njene osebne podatke, zlasti tiste, ki so navedeni zgoraj in/ali so potrebni za delovanje upravljavca, ter jih obdeluje v vseh svojih informacijskih sistemih. Naročnik daje to soglasje Upravljavcu za nedoločen čas. Stranka lahko kadarkoli pisno (po elektronski pošti) ali telefonsko prekliče soglasje za obdelavo osebnih podatkov, nato pa upravljavec njene osebne podatke izbriše iz svoje baze. Registrirani kupec lahko posodobi svoje osebne podatke neposredno na spletni strani spletne trgovine ob prijavi.

  17. Po oddaji naročila ali registraciji lahko kupec prejema sporočila o ponudbah, akcijah in novicah prodajalca. Stranka lahko kadar koli prekliče pošiljanje prek povezave v e-poštnih sporočilih, ki jih bo prejela.

  18. Za poslovne odnose se poleg splošnih določb civilnega zakonika uporabljajo osebni predpisi, zlasti zakon št. 108/2000 o varstvu potrošnikov pri prodaji od vrat do vrat in po pošti, zakon št. 250/2007 o varstvu potrošnikov. (ter druga pravna razmerja, ki iz tega izhajajo) s fizičnimi osebami, ki v okviru svoje dejavnosti ne sklepajo podjemnih pogodb v skladu s temi SPP.

  19. Stranka in upravljavec se strinjata, da v celoti sprejemata elektronsko obliko komunikacije, predvsem preko elektronske pošte in interneta, kot veljavno in zavezujočo za obe strani. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe elektronska oblika komunikacije ni sprejemljiva.

  20. Za razmerja, ki jih ti splošni pogoji ne urejajo, veljajo ustrezne določbe civilnega zakonika, zakona, zakona št. 22/2004 zb. 128/2002 zb. št. 284/2002 zb. o državnem nadzoru notranjega trga v zadevah varstva potrošnikov ter o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov, kakor je bil spremenjen z zakonom št. 284/2002 zb. s spremembami in Zakonom o varstvu potrošnikov pri prodaji po pošti.

  21. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da je prebral te SPP in se z njimi v celoti strinja. Ne glede na morebitna druga določila teh GTC, upravljavec ni odgovoren stranki za kakršno koli izgubo dobička, izgubo priložnosti ali katero koli drugo posredno ali posledično izgubo zaradi malomarnosti, kršitve kupoprodajne pogodbe ali drugače. V primeru, da pristojni organi Slovaške republike ugotovijo, da so katere koli določbe teh SPP v celoti ali delno neveljavne ali neizvršljive, veljavnost in izvršljivost preostalih določb SPP in preostalih delov ustrezne določbe SPP ostanejo nespremenjeni.

  22. Splošni pogoji veljajo v besedilu, navedenem na spletni strani upravljavca na dan pošiljanja elektronske naročilnice, razen če je med strankama izrecno dogovorjeno drugače.

Pomembno

Upravljavec spletne trgovine si pridržuje pravico do spremembe teh SPP brez predhodnega obvestila. Obveznost pisnega obveščanja o spremembi SPP je izpolnjena z objavo na spletni strani trgovine.

Podatki o izdaji računov operaterja in prodajalca:

NEWDAWN s.r.o.
Hviezdoslavov 897
930 41 Hviezdoslavov
Slovak Republic

ID: 54110556
Podjetje ni zavezanec za DDV.

Tatra banka
IBAN: SK68 1100 0000 0029 4111 7365
SWIFT: TATRSKBX

Telefon: +386 41 914 692
Email: info@skirojimax.si

Oddelek za podporo prodaji:

Email: info@skirojimax.si
Telefon: +386 41 914 692

Linija za podporo prodaji strank je osredotočena na:

  • tehnične podatke za določen izdelek pred nakupom v naši spletni trgovini,
  • za podporo pravilnemu postopku oddaje, spremembe ali preklica naročila,
  • reševanje težav pri nakupu, pošiljanju in dostavi pri nas kupljenega blaga,
  • reševanje plačila, fakturiranja pri nas kupljenega blaga.

Politika pritožb

Pravilnik o pritožbah, ki ga je izdal NEWDAWN s.r.o., Hviezdoslavov 897, 930 41 Hviezdoslavov, Slovaška republika, ID št.: 54110556, vpisan v poslovni register okrožnega sodišča v Trnavi, oddelek: Sro, št. vložka 50216/T (v nadaljnjem besedilu: »Prodajalec«) zagotavlja pogoje odgovornosti za napake na prodanem blagu in storitvah (v nadaljevanju »zahtevki«) in njihovo uporabo s strani kupca v skladu z Zakonom št. 250/2007 Zb. o varstvu potrošnikov in Zakon št. 40/1964 Zb. civilnega zakonika.

Oddelek za pritožbe:
Elektronski naslov: info@skirojimax.si

Prisotnost operaterja za reševanje reklamacij: 09:00 – 17:00 ure.
Služba za pomoč strankam je namenjena reševanju reklamacij v zvezi z:

  • poškodovano, nedelujoče ali neodzivno blago iz naročila,
  • popravilo okvarjenega ali pokvarjenega blaga v garancijskem roku,
  • ukvarjanje s popravilom in razpoložljivostjo rezervnih delov v pogarancijskem obdobju.

Za poizvedbe, ki niso povezane z zahtevkom za blago, kupljeno pri nas, se obrnite na vašega prodajalca blaga.

  1. Splošne določbe

Reklamacijski postopek je dokument, ki ureja pravna razmerja med upravljavcem/prodajalcem in stranko/kupcem pri obravnavanju reklamacij glede točnosti in kakovosti blaga in storitev izvajalca in je sestavni del splošnih pogojev poslovanja. prodajalca.

Kupec, ki je lahko podjetnik (pravna oseba) ali potrošnik (fizična oseba), se je dolžan pred naročilom blaga seznaniti s Postopkom reklamacije in Splošnimi pogoji poslovanja.

Prodajalec za vsako kupljeno blago izda nakupni dokument (v nadaljevanju garancijski list) kot dokazilo o garanciji (garancijski list) z vsemi potrebnimi podatki za uveljavljanje garancije.

Za druga pravna razmerja med operaterjem in stranko, ki niso izrecno urejena s temi reklamacijskimi pravili, se uporabljajo ustrezne določbe individualnih pogodb, sklenjenih med operaterjem in stranko, ustrezne določbe splošno zavezujočih pravnih predpisov, ki veljajo na Slovaškem.

  1. Garancijska doba in garancijski pogoji

Garancijska doba za nove izdelke je zakonsko določena doba 24 mesecev in velja za kupoprodajno pogodbo, ki jo sklene kupec – potrošnik. Garancija začne teči od datuma prevzema s strani kupca. Kupec potrjuje, da je dolžan blago pregledati takoj po prevzemu. V primeru, da blago ob prevzemu s strani kupca ne ustreza kupoprodajni pogodbi, je kupec dolžan o tem nemudoma obvestiti prodajalca na telefonsko številko +386 41 914 692 ali po elektronski pošti info@skirojimax.si

Prodajalec ni odgovoren za:
  • zamuda pri dostavi blaga zaradi dostavne službe,
  • zamuda pri dostavi blaga zaradi napačnega naslova kupca/prejemnika
  • škodo, ki jo povzroči dostavna služba.
Prodajalec ne odgovarja za napake na blagu:
  • če gre za napako, ki bi jo kupec lahko ugotovil s pregledom pošiljke ob dostavi blaga in je kupec ni obvestil prodajalca,
  • če kupec do izteka garancijske dobe blaga ni uveljavil svoje pravice iz naslova odgovornosti prodajalca za napako blaga
  • če je napaka na blagu mehanska poškodba blaga, ki jo povzroči kupec,ki nastanejo zaradi uporabe blaga v pogojih, ki po svoji temperaturi, prašnosti, vlažnosti, kemičnih in mehanskih vplivih ne ustrezajo okolju, v katerem se blago običajno uporablja,
  • če je napaka na blagu nastala zaradi neustreznega ravnanja, uporabe ali malomarnosti blaga,
  • če je napaka na blagu nastala zaradi prevelike obremenitve ali uporabe v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji ali splošnimi načeli normalne uporabe blaga,
  • če je do napake na blagu prišlo zaradi nestrokovnega posega, vode, požara, električne ali druge višje sile,
  • če je napaka na blagu nastala zaradi posega v blago s strani nepooblaščene osebe.

Garancija ne zajema običajne obrabe, ki jo povzroči uporaba izdelka.

Standardna dveletna garancija ne zajema delov skuterja, ki se naravno obrabijo, kot so zavore. Garancija ne pokriva baterije, vendar proizvajalec določi življenjsko dobo baterije, ki je običajno 6-12 mesecev.

Pri izdelkih, ki uporabljajo baterijo ali različne tipe baterij, se normalna obraba baterije ali akumulatorja ne šteje za napako na blagu, saj gre za izdelke, ki z normalno uporabo seveda izgubijo svojo življenjsko dobo. Zaradi tega padca kapacitete baterije ne moremo reklamirati, saj je to standardna lastnost baterije.

  1. Postopek reklamacije blaga

V skladu s tem pravilnikom o pritožbah lahko upravičena oseba vloži pritožbo tako, da izpolni obrazec za pritožbe, ki je na voljo na naši spletni strani. Po prejemu izpolnjene reklamacije bo kupec v 24 urah po elektronski pošti obveščen o prejemu reklamacije in o začetku reklamacijskega postopka. Rok za obravnavo zahtevka je 30 dni od dneva vložitve zahtevka. Datum reklamacije se razume kot datum, ko je stranka vložila reklamacijo. Za datum vložitve zahtevka se šteje datum prejema obrazca zahtevka na elektronski naslov info@skirojimax.si

Pritožbeni postopek se začne na dan, ko so izpolnjeni vsi naslednji pogoji:

  • dostava izpolnjenega reklamacijskega obrazca,
  • natančen opis napake in prilogo fotodokumentacije
  • kopijo potrdila o nakupu,
  • dostava reklamiranega blaga (na zahtevo)
  1. Dostava zahtevanega blaga

Kupec mora blago dostaviti prodajalcu v takšni embalaži, da prepreči poškodbe blaga med prevozom. Kupec bo blago dostavil prodajalcu šele po predhodni odobritvi prodajalca po telefonu ali elektronski pošti.

Kupec je dolžan reklamirano blago dostaviti na naslov:

Servis – skirojimax.si
Komenského 4
Štúrovo 943 01
Slovaška

Priporočamo, da blago, poslano v reklamacijo, pošljete kot priporočeno in označeno pošiljko, saj ne moremo biti odgovorni za kakršno koli izgubo ali škodo na poti do nas.

Blago mora biti zapakirano v trdno embalažo (kartonska embalaža), sicer ne bo prevzeto in bo vrnjeno po kurirju. Ne odgovarjamo za škodo, ki bi nastala zaradi transporta zaradi nezadostne embalaže.
Blago, poslano po prevzetju prodajalec ne bo sprejel. Reklamirano blago mora biti poslano skupaj z izpolnjenim reklamacijskim obrazcem in računom ali njegovo kopijo. Kupec krije stroške prevoza reklamiranega blaga od kupca do prodajalca. Prodajalec plača povratni prevoz po rešitvi upravičene reklamacije.
V primeru, da se v garancijskem roku pojavi napaka na izdelku, ima kupec pravico zahtevati odpravo napake. V primeru, da je napaka na blagu neodpravljiva, bo dobavitelj izdelek z napako zamenjal z novim izdelkom ali v primeru, da stranka želi izdelek druge vrste in ne želi podobnega izdelka, kupcu vrne kupnino. polno plačano ceno blaga, vključno s poštnino in pakiranjem, najkasneje v 15 dneh od nastanka reklamacije.
V primeru upravičene reklamacije se garancijski rok podaljša za čas trajanja reklamacije. Če je reklamacija poravnana v zakonsko določenem garancijskem roku z zamenjavo blaga z novim blagom, začne garancijska doba teči znova od dneva poravnave reklamacije. V primeru neupravičene reklamacije se garancijski rok ne podaljša.
O rezultatu presoje zahtevka bo kupec obveščen takoj po odločitvi o utemeljenosti zahtevka.


Ta pritožbeni postopek začne veljati 1.8.2023.

ALTERNATIVNO REŠEVANJE SPOROV

Kupec – potrošnik ima pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevkom za odškodnino (po elektronski pošti na info@skirojimax.si), če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo, ali če meni, da prodajalec je kršil njegove pravice. Če prodajalec na to zahtevo odgovori negativno ali ne odgovori v 30 dneh od njenega pošiljanja, ima potrošnik pravico podati predlog za začetek postopka alternativnega reševanja sporov pri nosilcu alternativnega reševanja sporov (v nadaljevanju subjekt ARS). v skladu z zakonom 391/2015 zb. Subjekti ARS so organi in pooblaščene pravne osebe v skladu s §3 zakona 391/2015 Coll. Potrošnik lahko predloži predlog na način, določen v skladu z § 12 zakona 391/2015 zb. Pristojni subjekt za alternativno reševanje potrošniških sporov je Slovaška trgovinska inšpekcija, www.soi.sk ali druga oseba, registrirana na seznamu subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je na voljo na http ://www.mhsr.sk ); Potrošnik ima pravico izbrati, na katero od zgoraj navedenih institucij za alternativno reševanje sporov se bo obrnil.

Potrošniki lahko vložijo pritožbo tudi prek platforme RSO za alternativno reševanje sporov, ki je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.html.

Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le potrošnik – fizična oseba, ki pri sklepanju in izvajanju potrošniške pogodbe ne nastopa v okviru svoje dejavnosti, zaposlitve ali poklica. Alternativno reševanje sporov se uporablja samo za spore med potrošnikom in prodajalcem, ki izhajajo iz potrošniške pogodbe ali so povezane z njo. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Alternativno reševanje sporov ne velja za spore, kjer vrednost spora ne presega 20 EUR. Subjekt ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo pristojbine za začetek ARS do največ 5 EUR z DDV.

Želimo vam sporočiti, da se bomo vedno iskreno trudili rešiti kakršno koli težavo, ki se pojavi, samo v vaše največje zadovoljstvo. Če imate težave z ravnanjem našega osebja, prosimo, da pokličete podjetje na +386 41 914 692.

Pomembno:

Upravljavec spletne trgovine si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila